22 Şubat 2010 Pazartesi

Hoş Geldin Erdem Pastası ve Kurabiyeleri


İlk şeker hamurlu pastam ve kurabiye kutusu projem :))


Tüm çalışmalarım ve tatlı yorgunluğum Sevgili Oya&Demir' in yeni dünyaya gelen bebekleri Erdem içindi. Aslında doğum günü hastane odası için bu sürprizi düşünmüştüm ama ofisimdeki işler çok biriktiği için maalesef olmadı...


Bizde - eşim ve ben- minik Erdem' i evde görmeye giderken yanımızda götürdük pasta ve kurabiyeleri.. Kendilerine yapılan bu sürprizden çok hoşlandılar gerçekten de  iyi bir sürpriz oldu sanırım onlar için  ve ben de çoooookk mutlu oldum doğrusu.. Daha sonra yaptığımız Jack Torres sohbeti ile keyfim daha da yerine geldi :)...


Ben demiştim ama kalplerden geçecek lezzetler olacak bunlar diye ;)
Sağlıklı, mutlu  ve uzun bir ömür onlarla olsun...:))




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LimOn BuTik MuTfaK   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP