2 Şubat 2010 Salı

İlk Gün Eğitim Şart


Çok uzun süredir, pasta süslemeciliğine ilgi duyuyordum aslında...daha cok da pasta üzerindeki o figurleri yapmaya.. Fırsatım zamanım yok derken dün gece saat 03.00 kadar yaptığım internetteki gezi ile sabaha büyük bir hevesle kalktım... İşime gitmeden önce evde kalıp, gelecek olan kargomu beklemem lazımdı... ehh bekleyeyim dedim.. o zamana kadar internette pasta ham malzemeleri ve butik pasta sitelerini turladım.. kapı çaldı ve yılbası hediyem gecikmeli de olsa gelmişti.. Evet bu eşimin yılbaşı armağanı olarak bana aldığı ve çooooook uzun süredir istediğim bir limon ağacı idi ve yanında bir de mavi ladin tohumu... Fidemi büyütüp, limonların dallardan aşağıya  sarkmasını  düşünmek  ve mavi ladin ağacının tohumlarını elime alıp onun koca bir agaç olacağını hisettmek ne kadar keyif verdi anlatamam... Daha sonra koştura koştura ofisime gittim, iş beklemez dimi ..:))
İş çıkışı metro grossa uğradım.. Çeşitli şekiller va kalıplar için oyuncak reyonunun işe yarayabileceğini düşündüm ve sepetimi oyuncak reyonun önüne park ettim.. eveett orda oyun hamurları vardı ve oyun hamurlarını şekillendirici aparatları.. uzun bir incelemeden sonra beğendimi bir paketi sepetime attım ve ekstra renkli oyun hamuru almayı da unutmadım. Figurleri  kusursuz yapabilmek için elimin "kırılması" şart diye düşündüm. Oyun hamurları bunun için iyi bir malzeme idi bence.. Ondan sonra bir paket rengarek marshmallow aldım. Marshmallow dan şeker hamuru yapmayı planlıyordum ama kitre bulmam lazımdı yada Tyloses -C. Bu katkı maddeleri modellenecek şeker hamuruna ilave edilip daha rahat  bir modelleme yapılmasına olanak sağlıyor..Onları tedarik edene kadar oyun hamurları ile pratik yapmaya devam.. İlk çalışmalarla kaşınızdayız. Çok acemice kabul ediyorum... Bu konudaki üstatlara da ayıp olmasın.. :))))  Bir kurbağa ve bir timsah..Timsah gerçekten korkunç olmuş. Kaçııınnn.. :))

  Timsah 
Kurbağa

Limon fidem, fideland

Mavi Ladin Tohumu







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LimOn BuTik MuTfaK   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP